Kvalitet & konkurrencedygtige priser

Hvad koster hundepension?

Vores priser er inklusiv daglig luftning på vores store grønne arealer, boksleje, foder, vand, kærlig omsorg og evt. medicinering og social kontakt. Vi har også mulighed for at tilbyde ekstra ydelser som en daglig gåtur, bad, pelspleje, kørsel til og fra dit hjem og personlig aktivering med redskaber og andre hunde.

Har du ikke bestilt plads endnu?

Book online i dag

Alt det med småt

Læs vores betingelser for ophold hos os herunder, og ring endelig, hvis du har spørgsmål. Vi vil gerne hjælpe dig, og skabe fuld klarhed, så du kan føle dig tryg ved at overlade din hund til os.

Vores priser er per påbegyndt dag

Per påbegyndt dag betyder, at vi regner både ankomst- og afrejsedagen med i prisen uanset om du kommer morgen, formiddag eller eftermiddag.

Medicin og eget foder

Medicin, mindre behandlinger og eget foder gives uden ekstra beregning. Har din hund meget specielle behov, så kontakt os for at høre om vi kan hjælpe.

Medbragt baggage på eget ansvar

Tæppe, blød hundeseng, tøjdyr o.lign. kan medbringes i pensionen. Vi anbefaling det dog ikke, da vi har god erfaring med at bruge vores eget udstyr til hundene. Alt medbragt baggage og udstyr til hunden, som seler, liner m.m. sker på eget ansvar. Ting kan gå i stykker, blive væk eller blive beskadiget, og vi opfordrer derfor altid til, at du husker dine ting efter indlevering.

Vaccinationer

Alle hunde skal være vaccinerede med DHP, Bb og Pi før ophold i Måløv Hundepension. Du kan læse mere om de vaccinationer, som vi kræver, ved klik på linket herunder:

Hvordan betaler jeg? Og hvad hvis jeg afbestiller?

Vi elsker at have hunde på besøg, og vi vil gerne gøre det så nemt og trygt for begge parter, som muligt. Derfor har vi lavet nogle retningslinjer for betaling og afbestilling, som vi håber du vil respektere og følge.

Afbestillingspolitik

Vi tager som udgangspunkt ikke gebyr for bestilling, depositum, eller betaling ved afbestilling. Vi har forståelse for, at planer kan ændre sig. Din reservation er bindende, men sørg for at informere os om ændrede behov i så god tid som muligt.

Udeblivelser

Vi vil bare gerne undgå no-shows, og derfor forbeholder vi os retten til at bede om betaling ved gentagne afbestillinger eller udeblivelse uden advisering.

Vi tror på fleskibilitet og fair behandling begge veje ☺️

Betaling for ophold

Vi tager mod betaling med Dankort, VISA, MasterCard, MobilePay, kontanter og bankoverførsel. Vi kan bede om betaling forud for opholdet eller ved indlevering, og vi vil altid bede om betaling ved afhentning.

Ingen kredit

Vi udleverer ikke hunde før betaling er sket fuldt ud. Bankoverførsler skal aftales på forhånd, og skal kunne ses på vores konto, før udlevering af hunden. Vi sender ikke faktura for betaling eller giver kredit.

Hvad hvis min hund bliver syg under opholdet?

Det hører til sjældendhederne, men vi kommer ikke udenom det. Uheld kan ske, og hunde kan blive syge eller komme til skade under opholdet hos os. Vi har taget vores forholdsregler, og vi vil altid gøre vores bedste for at tage os godt af din hund, hvis uheldet er ude.

Vi tilkalder dyrlæge

Vi forbeholder os ret til at tilkalde dyrlæge i ethvert tilfælde, hvor vi skønner det er nødvendigt. Udgifter til dyrlæge og medicin vil blive påført regning for pension. Dette gælder både hvis hunden viser sygdomstegn eller kommer til skade under opholdet.

Kontakt til ejer

Ved svær sygdom, der kræver behandling ved dyrlægen, gør vi vores bedste for at kontakte og informere jer så hurtigt som muligt. Hundens behandling kommer dog i første række, og det kan være vi skønner, at vi må kontakte jer bagefter.

Vi ringer ikke ved let sygdom

Let sygdom, der ikke kræver dyrlægebehandling, men måske kun rådgivning med vores dyrlæge over telefon, gør vi ikke nødvendigvis opmærksom på, før I henter jeres hund igen. Vi klarer det og sørger godt for din hund.

Sundhedsforsikring

Det er en fordel, hvis du gør os opmærksom på evt. sundheds- eller sygeforsikring for din hund ved indlevering hos os, men disse forsikringer er ikke et krav fra vores side.

Vores valg af dyrlæge

Måløv Hundepension har jævnlig kontakt til lokale dyrlæger, samt erfaring med akut behandling på dyrehospitaler. Vi vil som udgangspunkt altid selv vælge dyrlægen til konsultation eller behandling af din hund, når den er i vores varetægt.

Hundens egen dyrlæge

Har din hund kroniske lidelser, igangværende eller netop overståede behandlinger eller operationer, så vil vi meget gerne oplyses om dette, samt have kontaktinformationer til din egen dyrlæge.

De svære enkeltsager

Vi har desværre haft nogle få uheldige oplevelser fra hundeejere, der ikke har kunnet leve op til deres forpligtelser. Derfor har vi taget vores forholdsregler ved akutte eller længevarende ophold. Det er heldigvis meget sjældent, at vi har behov for at træffe disse beslutninger, men vi er forberedte, hvis det skulle ske, og det hjælper os til at kunne handle på bedste vis for hundene.

Betaling forud for ophold

Vi forbeholder os retten til at kræve et, efter vores skøn, passende depositum som á conto betaling før opholdets start og/eller løbende á conto betalinger under opholdet.

Har du behov for at forlænge?

Du skal informere os om evt. behov for forlængelse af opholdet i god tid, samt årsag til forlængelser, og vi skal have mulighed for at kunne komme i telefonisk kontakt med dig under hundens ophold.

Retten til at afvise pasning

Vi forbeholder os retten til at afvise pasning af din hund, afbryde eller afvise forlængelse af ophold, hvis vi skønner, at du ikke kan leve op til dine forpligtelser om rettidige betalinger eller løbende kontakt og aftaler.

Misligholdelse af aftaler

Ved manglende kontakt, udeblivende betalinger eller anden form for misligholdelse af aftaler, vil vi efter et varsel på 14 dage træffe beslutning om overdragelse, videreformidling eller i sidste ende aflivning af din hund.

Den ultimative løsning

Måløv Hundepension vil i disse ultimative konsekvenser som overdragelse, videreformidling eller i sidste ende aflivning ikke kunne holdes erstatningspligtige overfor dig, men vi vil stadig holde vores krav om fuld betaling gældende.

Det lyder hårdt

Disse betingelser skal forstås som vores værn mod særlige enkeltsager, hvor vi kan ende med efterladte hunde og manglende betalinger, fra hundeejere, der ikke kan leve op til deres forpligtelser som hundeejere.

Husk den løbende dialog

Aftaler og løbende dialog er altid en fordel, og selvfølgelig det vi vælger, før vi går til de sidste udveje som beskrevet herover.

Giving your dog a great vacation